Javni poziv Promidžba vina na tržištima trećih zemalja
Datum objave: 17.12.2019.
FOND: Nacionalni program pomoći sektoru vina
Referentni broj: nema
Status: Zatvoren
Datum početka prijave: 17.12.2019.
Rok za podnošenje projektnih prijava: 14.02.2020.
Prihvatljivi korisnici:
- stručne organizacije uključene u sektor vina,
- organizacije proizvođača vina,
- udruženja organizacija proizvođača vina,
- privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača,
- sektorske organizacije uključene u sektor vina,
- javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna i
- privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.
Svrha poziva: Osnovni cilj mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja je povećanje promidžbe hrvatskih vina na tržištima trećih zemalja, a time i povećanje prodaje hrvatskih vina na tim tržištima.
Sažetak: Mjera uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potrošnje hrvatskih vina. Promidžba na tržištima trećih zemalja odnosi se na vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s naznakom sorte vinove loze proizvedene u Hrvatskoj.
Prihvatljive aktivnosti / projekti:
- objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
- ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje
- ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
- ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te
- administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika
Minimalni / maksimalni iznos potpore: do 250.000 EUR
Intenzitet potpore: do 80%
Nadležno tijelo: Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju
Izvor: apprrr
Dokumentacija: Upute za prijavitelje
Ostala dokumentacija: link